torsdag, januari 15, 2009

Blev inspirerad av Elena så jag snodde listan av henne.

10 favoriter:
Färg: Får man säga mer än en? Isf brun, orange och grön.
Mat: Hm, jag vet inte. Men det mesta med kyckling iallafall.
Band: Gud. Vet inte.. men Coca Carola :D
Film: The Phantom of the opera
Bok: Harry Potter böckerna, haha ^^
Sport: Fotboll! <3
Årstid: vinter
Veckodag: Fredag
Glassmak: vanilj och choklad, eller mint.
Tid på dygnet: jag vet inte.. men typ 21.00

9 för tillfället:
Humör: kärlekskrankt, haha
Smak: va? öh, tandkräm då ^^
Kläder: jeans + stor vit tröja
Bakgrund: Bild på Smilla när hon var liten valp och ligger på köksgolvet med en tuggleksak i munnen.
Nagellack: ljust rosa pärlemors-skimrande
Tid: 18:57
Omgivning: Köksbord, köksbänkar och allt annat som brukar finnas i ett kök.
Irritationsobjekt: Jadu de är la mycket..
Tankar: Borde göra psykologi.. vad ska ursäkten vara till att jag struntar i idrotten imorgon?... Borde göra psykologi..

8 första:
Bästa vän: Julia! <3
Screen name: vaaaa?
Husdjur: Hamstern som hette .. (okej, detta är pinsamt men jag var liten. OKEJ?) Tutten
Piercing: hål i öronen då jag fyllde sex
Förälskelse: haha, snubbe på dagis som typ alla var kära i ^^
Musik: Jadu, vet inte riktigt. Men jag diggade du Britney Spears typ stenhårt där ett tag i 9-10 års åldern ^^
Bil: Har inte haft ngn än
Kyss: well, om de räknas på dagis då alla ville pussa han söta killen . ^^

7 senaste:
Cigarett: never :D
Mat: hemmagjord pizza
Dryck: svartvinbärsdryck
Biltur: från konsum alldeles nyss
Kyss: alldeles för länge sen!
Spelad låt: öh, "Prettiest friend" med Jason Mraz tror jag.
TV-program: Top Model 10

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: haha. nej!
Brutit mot lagen: Ja :D
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: nej, tvivlar på det ^^
Kysst någon du inte känner: nej

5 nej tack:
Kläder: för trånga och korta tshirts.. uuuusch!
Mat: såndär lax som man brukar äta på jul. Typ rå och äcklig.
Musik: pop
Dryck: whiskey!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: la över bilder från systemisen, redigerade bilder i photoshop, såg på tv och konverserade med mamma ^^
Du kan höra just nu: fläkten på datorn, röster från tvn i vardagsrummet
Du inte kan leva utan: kärlek, kameran, datorn, sömn.... (haha, visst är jag djup!)
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn, ser tv, läser en bok, pluggar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Emma, Mamma,
Du tycker om: men det vore väl elakt att bara säga tre ?
Du inte gillar: pms-chauffören, den elaka tanten på konsum och en viss slöjdlärare på älvåkra :D

2 val:
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: shiet, svårt val. Som det känns nu när det vart mörkt så länge så vår, men jag älskar också hösten och alla färgerna.. Jag vet fan inte.

1 önskan: Just nu, well. Hah. Men alltså typ. Ja. <3

Inga kommentarer: