måndag, januari 19, 2009

psykologi rapport

Ojojoj. Vad dum man är. Vilken tabbe. Kollade hur många ord jag hade skrivit och såg att siffran stod på 1125. Suckade för mig själv och tänkte "bara 900 ord kvar. Sen är gränsen nådd"Skrev på (lite smått stressad över hur mycket jag var tvungen att skriva och hur lite fakta jag hade) och kollade sedan igen ordmetern. 1450. Omg. Insåg mitt misstag på en gång. Minimum antal ord är 1200, och kopplade det för mig vilken jävla tabbe jag gjort. Hade ju varit över gränsen för länge sen. Insåg att min hjärna förtillfället nog är ganska utarbetad då jag inte ens klarar av sån lätt matte. (Ty riktigt så usel är jag inte)

Så, nu ska jag gå och lägga mig. Skriver klart sammanfattning och diskussion imorgon, sedan är den klar för inlämning. Hurra!

Inga kommentarer: