fredag, januari 23, 2009

Fredag gar varit en bra dag. Fredag har varit en chill dag. (Fram tills nu då jag måste göra psykologin)
Började med Engelskan då vi hade redovisning och Marie lagomt snällt förklarade att min grupp inte alls förstått uppgiften rätt, då vi fortfarande stod längst fram i klassrummet och kämpade med att inte rodna inför sådär resten av klassen som satt och hörde. Betyget på det hela blev G, eftersom vi inte varit nog kreativa. (Vilket inte alls förvånar mig eftersom jag varit noll entusiastisk över denna uppgiften. Men att ha uppfattat uppgiften fel? Wtf? Uppgiften var att "redovisa" sverige så som foreign people ser på oss, och jag redovisade vad foreign ungdomar sagt om Sverige på nätet. Vars nånstans är det fel? Snälla förklara.)
Sen var det matte och jag hann väl med max 5 tal innan min svaga lilla hjärna blev överhettad. Sedan dags att äta plättar (inte pannkakor, jävla bodenbor) till lunch och blev lagomt hög på socker inför historian. På historian skrattade vi. Åt vaktmästarna, åt Elena, åt tystnaden..
And after that var det idrott och styrke-bingo. omg. Jag är inte den forne fotbollsspelare jag en gång var och jag lyckades sträcka låret efter ett utfall.

PUSS

2 kommentarer:

Frida sa...

vi skulle faktist inte berätta vad andra sagt om sverige vi skulle presentera sverige för dem xD

HerrKantarell sa...

Helvete.