måndag, januari 26, 2009

Du är den tystaste jag vet

Jag sitter och sjunger högt och fint till "Your song" För tillfället nya favoriten som jag kommer nöta ut tills jag spyr bara av att höra titeln.

Har äntligen bokat klipptid också. Hurra!
Jag avskyr verkligen mitt hår när de blir för långt, platt och äckligt. Jag kommer räkna ner dagarna tills de kluvna hårtopparna och långa överhåret får kortas ner.

Nja. Jag kanske ger upp ändå. Mina nerver klarar inte av det här. Duvet, då man får hjärtklappning och tungfästa. Jag kommer ju lixom ingenstans.
Eller ska jag bara ta tummen ur, ge mig själv en spark där bak och börja våga?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dra tummen ur röven! Du vet lika väl som jag att du kan få honom vilken sekund som helst bara du visar dig! ;) jag har ju fan sett hur han flörtar med dig vid datan så fort han får chansen! :) men jag tror att han också är rätt blyg, om du bara visar dig så! ;)

Elena sa...

Kunde inte ha sagt det bättre själv (än Jennifer, men det är ju klart, den bruden säger alltid de rätta sakerna). Du bara måste. Tänk på din dröm, tänk hur du kommer ångra dig sen.

Anonym sa...

Sluta fega. Du kan bara gå vinnande ur detta. Jag bara går och väntar på den dagen ditt blogginlägg handlar om att du vågade. You'll make it.

Vänta inte. Tro mig, jag vet vad jag snackar om. Gör imorgon till den bästa (och framförallt modigaste) dagen i ditt liv. Låt inte en till dag gå.

Jag tror på dig.