måndag, januari 12, 2009

Shit happens

Och föll jag inte igår så föll jag idag påväg mot bussen. Garanterat. För ökad puls brukar väl vara ett tecken på det. Eller ?

Och det är konstigt också, lite typiskt kanske, att när jag väl peppat mig själv att bli social och verkligen är inställd på det, så drar jag mig undan iallafall i brist på någonting att säga, och verkar genast som en oerhört dryg och tråkig person. Åh. Det vore praktist om jag kunde gå fram till folk och säga "Hej. Jag vill lära känna dig. Men jag är ganska osäker och det tar lång tid innan jag slappnar av bland nya människor. Men fortsätt prata med mig och visa att du accepterar mig så är jag snart som en öppen bok. Tack."
Men som vi alla vet så funkar det inte så. Tyvärr.

men jag tycker om den pirrande känsla i magen som dyker upp ibland, tack vare dig.

Det känns nice med en ny attityd också. Höhö. Fick tillbaka min skåpnyckel idag men dessvärre inte iPoden. Men jag är nöjd iallafall, och det är hemligheten med bra attityd ;)

Inga kommentarer: