fredag, oktober 09, 2009

Ypperligt

Som jag just påpekat på facebook så sitter jag för tillfället i datasalen, helt ensam. Elena och resten av keminördarna nördar på tills halv fem. Och eftersom jag har skänkt en biobiljett samt mitt ybertrevliga sällskap till Elena ikväll, måste jag helt enkelt härda ut. Haha.

Annars har jag sett riktigt DNA idag, på ett proffsigt konkret vis. På psykologin hände inte mycket, lite diskussioner om jämn/udda tid och flum. Sedan lunch (gräddig och smaskig sås. Mmm!) Och historia där jag fattade absolut ingenting och kände mig väldigt dum. (Känslan lär hålla i sig tills på måndag eftersom jag knappast lär bli nå klokare under helgen). Sedan var det den älskade älskade SVENSKAN. Den räddar min vistelse på IB typ, haha. Fick iallafall tillbaka Creative Writing och det gick riktigt bra faktiskt. Känner mig nöjd :) Och ja, vad jag gör nu har jag ju redan detaljerat förklarat.

(Jag är hungrig. Och pappsen var snäll och bjussar Elena und mig på middag. Greeeaaaat.)

För övrigt funderar Julia och jag på att fylla små glaskulor med vatten och sedan släppa dom i huvudet på folk som traskar omkring i korridoren på våningen nedanför. Det hade varit skojjsigt. Hoho!

2 kommentarer:

Julia sa...

Haha, vi borde verkligen utföra våran helt briljanta plan, kan vi inte ha den som nå project typ i psykologi eller nå och se hur folk reagerar?;)

Urban sa...

Jag vill också kasta vattenglaskulor i huvudet på folk :o