fredag, oktober 02, 2009

Läs om ni orkar. Puss i örat!

Amanda säger:
Åh vad jag älskar Winnerbäck
Och Jamie Oliver
och Calle i idol
och Ron i Hp!
och rödtotten i Greys!
Och... öh ja.
JOHNNY DEPP!
Jag älskar män
Elena säger:
JAG MED! :D De är fina (L)
Amanda säger:
Jag önskar bara att jag inte hade imaginary förhållanden med alla dom jag älskar, utan riktiga förhållanden.
Och så att dom måste bo så långt bort, GB, USA osv, distansförhållanden är lite knepigt :/
Mitt liv är så tungt :(
Fan vad jag flummar alltså.
NYPONBUSKAR NYPONBUSKAR, HELA VÄGEN NYPONBUSKAR.
Elena säger:
HAHA!
Hade varit så kul att träffa dig nu :D
Flum är bra :) Mer FLUM till människorna
Elena säger:
Men nu ska jag tydligen vara social med mor igen. Suck!
Vi ses imorn ska bli kul som fan
Amanda säger:
Mer Amanda-har-druckit-en halv liter fanta till folket ^^
Aw, okej. Hälsa från mig! Hahahahahha
PUSS I ÖRAT OCH HEJDÅ =)
Elena säger:
Du är en sjuk och full-på-läsk kvinna. Såna gillar jag! Hejdå:D

Inga kommentarer: