söndag, oktober 25, 2009

Nu är jag hemma. Det tjorvade en hel del med bussen hem idag också, tur att jag hade Malin med mig! :)
Iallafall stod vi och väntade och väntade, men ingen buss anlände. Tillslut kom en gul taxibil förbi och chauffören sa att vi som skulle till destination Älvsbyn skulle vi åka med honom, vilket vi gjorde. Malin och jag placerade oss längst bak i taxibussen och sitter och pratar/stressar över Malins anknytande bussar hon ska passa. Så plötsligt hör vi från radion "Din senaste singel Jag får liksom ingen ordning..." och sedan även Winnerbäcks röst. Hupp hupp! Hurra! En intervju. Vi belv glada och lyckliga och log fånigt. Så bad Malin chauffören att höja och sedan poppade vi loss till "Jag får liksom ingen ordning" som så lägligt spelades efter intervjun.
Vilket underbart sätt att fira att det är en månad kvar :) Haha.

Jag måste lägga ner detta nu. Jag känner mig som en fjortis. Vad pinsamt.

1 kommentar:

Malin sa...

JAAAA! It was wonderful!! :)