fredag, oktober 02, 2009

Nu sitter jag och dricker fanta och pratar med mig själv på msn, ty Elena ser på tv och svarar inte.
Då jag pratar med mig själv kan det låta ungefär såhär:

"Men nu ska jag göra svenska. Försöker komma in i rollen som Skorpan- en feg liten lort. (Inte så svårt för det är jag ju redan). Men jag har inte skeva ben iaf! Jag har biffiga ben.
Och nu är jag sockerhög och du ser på tv. xP Bah bah bah. Pusshej
"
- det känns mer patetiskt då man vet att man ändå inte kommer få svar. Hah.

Imorgon blir det Luleå med mami under dan, och sedan bär det av till Boden på fest för MALIN FYLLER 18! Yay. Och äntligen kan jag vara med på IBkvällarna igen. Super! :D

Nu ska jag göra svenska för på söndag ska det hinnas med annan skit; biologi - labbrapport, matte - ligger efter som faan, och träning.

Puss

2 kommentarer:

Elena sa...

HAHA! Du är rolig. För tredje gången ;)

Carjala sa...

Keep up the good work ;D Du är inte als nån feg lort, din dumming :P Inte fan!