torsdag, oktober 29, 2009

då teater känns mer relevant

Eftersom jag storstädade (Läs: Sanerade) rummet idag så är jag mer än nöjd då jag sitter på min renbäddade säng och kan blicka ut över ett golv som inte längre är täckt av diverse klädesplagg. Min ljuskrona lyser mysigt i ena hörnet av rummet och mina hyllor med uppstaplade böcker ser väldigt bildad och ordningsam ut. Hurra!
Jag hoppas nu inte att ni får bilden av mig som en pedant; åhnej. Men ordning är alltid en lyckokälla.. hrm. Snart ser det dock ut som vanligt igen. Men jag måste medge att det är lättare att hitta kläderna då de ligger på golvet än då de är inlagda i garderoben under hundra tusen andra klädesplagg. Typ..

Nu ska jag kurera mig med alvedon och kanske dricka lite te. Och tända mitt doftljus! Fan, jag känner mig spirituell ikväll.

1 kommentar:

Elennyy sa...

Alskar den sısta menıngen :P <3 Jag kommentarbombar men det ar for att jag saknar dıg bebbe!