måndag, oktober 12, 2009

Internet har inte fungerat på hela dagen.
Iallafall var jag hos tandläkarn imorse och självklart var det en sån knepig tid att jag missade sista bussjäveln till Boden. Suck.
Jag måste börja ta med i beräkningen att DET GÅR SAKTARE ATT CYKLA DÅ DET ÄR JÄVLIGT MYCKET IS ÖVERALLT och man har en påse med 100kg skolböcker hängandes på styret.

Men jag har trots det varit rätt aktiv idag:
- Har hunnit storstäda rummet samt sortera en biiig hög med papper som legat i flera veckor.
- Har hunnit börja på nya svenska uppgiften.
- Har läst en massa jävla i "Liten Ida" (läste tills jag somnade och sov i två timmar. Hmm.)

Hade dock behövt göra matte och psykologi, men matten behövde jag hjälp med och psykologin har jag inte hemma.

Och nu börjar jag med ointressanta pluggplaneringar igen. Sorry :)

Inga kommentarer: