torsdag, oktober 22, 2009

Ikväll ska här pluggas psykologi. (Åter igen). Har sista tre frågorna kvar, annars känns det som att jag är hyfsat förberedd ändå. Phew, tänkt att snart är veckan ääääntligen slut. Trodde inte det var möjligt att jag faktiskt skulle överleva, haha. Och sen är det lov! Så på Lördag blir det Luleå och kolla på Elena och Walter som spelar. Yeha! Sen middag efter det, mysigt det med. Så ska det hinnas med att göra Engelska (Julia och jag har världens bästa idé. Mohaha.) så då blir det ytterligare ett besök i Luleå, alternativt besök från Luleå. Haha. Vi får se hur det löser sig.
Aja, så ska jag hinna med att chilla en natt i Karins lägenhet samt jobba.
Och PLUGGA. (Aldrig kommer man ifrån det.. hah)

Jag måste ta tag i sömnen igen. Känner mig fasligt yrslig för tillfället.

2 kommentarer:

Elena sa...

Yeha! Det blir najsigt snajsigt!

Marika sa...

Woohoo! Elena och Walter är skitbra! Och nä - man kommer aldrig undan pluggandet... =(