tisdag, oktober 27, 2009

Det värsta med att sitta uppe och uggla om nätterna är att man blir så lättillgänglig för allt dåligt. Lättpåverkad. Svårt att uppehålla tankarna med glada saker.
Och egentligen spelar det ingen roll om man går och lägger sig tidigt, för då fördrivs tiden bara med att ligga och fundera och analysera.

Det tär mer på mig än vad jag först trott. Men det blir väl så då man pressar bort saker. Förvarar dom i bakhuvudet istället för att ta tag i dem. Jag trodde att det skulle hjälpa att bara vänta på resultat och se.
Men ändå undrar jag om det finns mer jag kan göra, om jag ska greppa tag i det hela ytterligare en tid, om jag kan anstränga mig lite hårdare.
Jag vet inte.

Jag stängde aldrig nånsin några dörrar,
jag bara gick ut.
Och du fråga och jag svara
"Det är klart att jag saknar en dag som förut"
- Lars Winnerbäck

1 kommentar:

Marika sa...

Det är då du får tänka på alla som gillar dig för den du är, till exempel jag =), och lyssna på bra musik. Annat kan man liksom inte göra. Ha det bra nu!