söndag, oktober 18, 2009

Har precis kommit hem från stugan och har just gjort nudlar.
Fick en liten fix-idé om att jag skulle krydda mina nudlar själv istället för att använda kryddorna osm följerm ed (och innehåller massa dåliga Eämnen). Hm. Kanske inte min mest briljanta idé. Det är visserligen nyttigare, men inte godare. Och dom som känner mig vet att jag föredrar smak före hälsa. Haha..
Med tanke på det. Det hade suttit förjävla bra med en B&J idag, men ja, jag äger endast 13 kronor för tillfället och det är ju inte ens ett halvt glasspaket..
Så går det.

Nu ska jag snart ta itu med engelskan*. Har läst klart den och ska börja skriva sammanfattningen, sen blir det matte och gym ikväll.

Jag är iallafall glad för nu kan jag, för första gången på två dagar, lyssna på Winnerbäck igen. Phew. Mitt hjärta slår i normal takt igen och jag är inte nervös och stirrig längre. ;)

Inga kommentarer: