lördag, oktober 10, 2009

Dejten med Elena gick braaaa. Jag spenderade natten där. Jag tror hon ringer mig igen.
;)

Iallafall var vi först och åt på Waldorf. Så det blev klassikern friterad kyckling, ris och sötsur sås för mig. Elena valde ett lite hetare alternativ; Chilikyckling. Haha.
Sen bar det av till Hemmakväll där vi öste ner massa onyttigheter i papperspåsar för att sedan traska vidare till bion. Inglorious basterds var bra, men lång. Jag hade otroooliga smärtor i den privata sittkudden de sista 45minuterna. Biofotöljer är inte alltid sådär otroligt sköna och nådiga, nej.
Det var iallafall mkt trevligt och idag har jag lekt lite med hennes bitchiga katt som ständigt ger mig dödande blickar och hatar mig i hemlighet.

Nå.. vad annars? Jag hade väldigt bra läsning på bussen iallafall även om gubben som satt framför mig var gammal och luktade illa.
Ikväll ska jag till Emma för att se film med henne och Linnea. Blir nice.

Snart middag.
Puss!

1 kommentar:

You know who sa...

Jag har ditt nummer baby