torsdag, juni 04, 2009

Jag klev av bussen hos Emma, åt upp hennes choklad och sedan skjutsade Emma ner mig på byn på cykel (det förvånar mig fortfarande att vi kom fram). Så var jag med på hennes musiklektion, spelade Sims på hennes telefön tills Musikläraren kom och la en tamburin i knät på mig som jag tydligen skulle slå på. I takt till musiken då. I TAKT. De som känner mig vet att jag har absolut noll taktkänsla, så jag koncentrerade mig tills jag blev röd för att inte takta fel. Hahaaaa.

Nåja, Nu är jag så jäääävla trött. Ska försöka orka äta något och sedan cykla upp på byn och handla åt morföräldrarna. ;P
(Och ja, eftersom jag gör detta anser jag mig vara världens underbaraste människa då jag får den uppskattning jag behöver och suktar efter så mycket. Självklart! Suck.)

1 kommentar:

Gabriella sa...

Skjutsade Emma? WOW framsteg! :)
Vill du följa och se på damlagets match på söndag? Jag tänkte fara och sola efteråt.