torsdag, juni 18, 2009

Lista

1. Hur bor du?
Blått Älvsbyhus tillsammans med mamma och pappa.

2. Vad är din favoritefterrätt?
Det finns så många.. men glass! :D

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Osynlig eller tankeläsare

4. Hemmafest eller utgång?
En blandning ;)

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
HAHAHA HAHAHAHA HAHAHAHAH. Ja, verkligen.

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Pdol-biljett.. :D

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Hamster.

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Jag GÅR IB.

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Jamen, typ bra saker.

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Bakåt då jag är deppad
Framåt då jag är less/bra humör

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Hm.. Antingen Miranda eller Charlotte.
Typ, Miranda för att hon ständigt är lite bitter.
Eller Charlotte för att hon är så mesig.

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Nope.

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Suck. Jaja: Gluffis, Halvan, Panda, Kaptenen, Mandy, Hitler.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Lars Winnerbäck - Tvivel

16. Pratar du i sömnen?
Nej, men smaskar. (Och det är ännu mera onormalt och än mer pinsamt)

17. Vad hade du helst velat få i present?
Bärbar dator..

18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja. Man får väl ta allt med en nypa salt antar jag, eftersom bloggen får lida beroende på hur jag mår och vilket humör ja är på. Sen är man ju ironisk vissa gånger.

19. Har du vunnit pengar någongång?
Jag.. tror inte det.

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Ärligt och uppriktigt vill jag ha många.

Inga kommentarer: