måndag, juni 29, 2009

Värdsliga problem! ;)

Jag låg ute i ungefär 3 timmar i solen igår, och läste Bröderna Lejonhjärta samt förde läslogg. Tänkte nöjt där jag låg att "nu kommer jag minsann få färg!"
Så, skulle då titta resultatet idag, leta efter något som kan likna en bikinirand.. Tände alla lampor som kunde hittas i mitt rum ställde mig framför spegeln och tittade, noga, noga. Tänkte t.o.m att "kanske syns det bättre om jag står närmare spegeln" men.. näe.
Sen kommer mamma hem, som är lika jävla brun som en bränd pepparkaka. Suck.
Hon är pepparkakan, och jag är palten. Hurra!

;)

2 kommentarer:

Gabriella sa...

pepparkakan och palten, haha så kul! :)

Angelica sa...

Hahahahahha! Jag googlade på "don't eat my bananas" och hittade hit. Tja du, Amanda, ätit mycket bananer på sistone?