torsdag, juni 11, 2009

Planen var ju att picknicka med några IB:are på Kvarnängen idag, men vädret sög balle(rina) så vi picknickade hos Nina istället. Alla hade med sig något, så det blev knytkalas.
Sen såg vi Twilight också (mot min vilja dock, eftersom jag inte läst ut boken än;). Men ja, vad kan man säga? Måste väl erkänna att filmen var bra. Och ja, han är jävligt het. (Emma, du hade rätt. Jag erkänner, jag erkänner)
Och Isak förundrades över våra reaktioner, haha.

I slutet av filmen, då de dansar tillsammans i en upplyst liten.. sak?
Jag: Åååh, men ofta!
De andra: Vadåå, det är ju romantiskt!
Jag: Men ofta det är realistiskt att det finns en sån där liten dansplatta sådär mitt i allt!
De andra: ...
Jag: Handlingen i sig är väl kanske inte så realistisk den heller iofs..

1 kommentar:

Gabriella sa...

Du gör alltid så Amanda, klagar på det som är bra. det behöver inte vara realistiskt, det är ju bara film....

Föresten så spelade jag in Grey´s så du kan se det hos mig, om du missar det på söndag:):)

Pöss<3