söndag, juni 28, 2009

Jag vet att jag är för trött för mitt eget bästa när jag stavar Herrkantarell såhär: Helljamfalm.
-
Ja, ni ser. Loggade dessutom ut från msn för hundra år sedan för att börja gå och lägga mig, men jag sitter troget kvar här och ska bara kolla facebook, bilddagboken, facebook igen.. osv. Sa dessutom med överdrivet själförtroende till mamma "men ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt." Lycka till Amanda, speciellt med den självdisciplin du har.
Det har blivit för mycket sol (värme), för lite vatten och för lite sömn de senaste dagarna, så min kropp har nu börjat säga emot, en som ni ser vägrar mitt förstånd att lyssna. Walter trodde t.o.m att jag var onykter igår på Boden Alive, eftersom att jag hade de ögonen.
Självklart var så inte fallet, jag var bara trött och aningen hög på socker.

Och som alla andra gånger då jag är trött börjar jag babbla (i detta fall skriva) om sådana här otrooligt ointressanta saker, som inte alls har någon sorts funktion (men vilka blogginlägg har det?). Nåja.

Och imorgon anländer Nina och Elena i Älvsbyn på dansläger! Helt otroligt roligt. Ska och hälsa på dem någon kväll(ar?).

Ciao! :)

Inga kommentarer: