måndag, juni 08, 2009

Huge Hugh Jackman

Så, nu har jag varit hos m&m och klippt gräsmattan. Blev väl dagens motion i princip. Bah. :>
Iallafall, igårkväll var jag och tittade på Damernas match tillsammans med Gab och Karin! Var huur länge sen som helst sen jag träffade henne sist. Nåja, trevligt var det!
Planen var ju att fara och sola sen, men eftersom vissa inte svarade på telefonen (you know who you are ;) ) blev det inget av det.

Dags för franska nu, eftersom jag insåg att jag faktist har prov på onsdag, inte torsdag.

Karin: Jo, Johnny Depp är snygg, men vet ni vem jag har blivit helt galen i nu?! Huge Jackman!
Jag: Men du..
Karin: Han är verkligen helt perfekt, Huge Jackman.
Jag: Karin, du uttalar det Hugh, inte huge. Huge betyder enorm, typ..
Karin: Men det passar ju också!

3 kommentarer:

Elena sa...

Haha! Sedan kan man ju syfta på att han är huge på andra områden också.. Han kanske har ett jättestort hjärta ^^

Emma sa...

men ja har inget missat samtal eller nåå :O ja var ju hemma och väntade på att du skulle ringa!!

Urban sa...

Hugh Jackman is the hotnezzz (;(;
Nej, men allvar, han är het.