söndag, juni 28, 2009

Är hemma från Boden igen då.
Det var svinbra, skitkul osv osv. ;)

Åkte lite, åt en massa mat, spenderade pengar på jag-vet-inte-vad, köpte armband, var övertrött, raggade mjukisdjur från svanbåts-körande gossar (fick 4 stycken!), plockade blommor, tappade kjolen (diskret dock), hade superniceiga übersexiga dansmoves i Breakdance, och dylikt.

Jag: Jag kan nog äta hur mycket som heeeelst!
Emma: *ointresserad* mmmm..
Jag: Min magsäck är som ett svart hål! Maten åker bara rakt igenom och sätter sig på höfterna!!

4 kommentarer:

Elena sa...

Svart hål. Amanda vad fan, vi har ju läst om dem.. du borde veta bättre (; men kul var det.

Urban sa...

Hittade du Brolle? :D

HerrKantarell sa...

Black holes? Black hoes var det väl? ;) ;)

Emma sa...

Aaah de va en rolig kväll :D