tisdag, juni 23, 2009

This is so not me.

Jag är så less på sådana där mesiga människor som inte kan leva sitt liv för sig och som ständigt ska dansa efter andras pipa. Jag blir så arg då jag ser hur människor låter någon annan bestämma över deras liv, och gör deras val.
Och människor som inte har någon egen vilja utan håller sig bakom någon annan som för deras talan åt dem, och kan komma med ett "just det" eller "exakt" lite då och då.
Och värst av allt är väl att jag är en av dessa. Eller var.
Och därför ska jag straffas. För att jag gör som jag vill och inte dansar efter andras pipa eller smörar för dem som anses vara över mig.

Suck. Vad människor kan vara störande ibland.
Men åandra sidan har jag ingen rätt alls att vara arg på dessa människor, alla gör sina egna val, men suck. Ser ni inte hur andra förgör er?

--

Och den här attityden är inget jag känner igen hos mig själv. Jag tar tillbaka det där. Vad händer med mig? Hjälp!

Inga kommentarer: