tisdag, juni 23, 2009

Här har vi evigheten runt omkring oss.

Imorgon blir det som sagt Happaranda och IKEA. Tjohej.
Ska upp olidligt tidigt också, eftersom det blir ett pars timmar väntan i Kalix. Suck.
Nåja, vi drar hemifrån vid halv åtta, vilket stör mig nåt så förfärligt eftersom jag en vanlig sommarlovsdag sussar sött fram till elva. Hujja.

Nåja, helgen blir great iallafall, Boden Alive både fredag och lördag. Fredag med IBfolk och lördag med Eå och Grabbi. Perfans. Helgen därpå är det hundutställning (grubblar fortfarande över hur jag hamnade där) och helgen efter det 20års fest i Harads.
Hujedamig, sommarn är snart över. Jag har redan ångest inför tidiga mornar och griniga busschaufförer till hösten. And this reminds me.. jag måste börja läsa böckerna vi fick hem över lovet! Damn.

2 kommentarer:

Elenny sa...

Kom ihåg att planera in besöket på lägret ;) <3

Urban sa...

Vadå snart över? Sommarn har ju precis börjat :D
Och jag har fortfarande inga datum, men jag ska ringa ikväll och se om vi kan bestämma nån arbetsvecka för mig.
Du får gärna tjata och påminna mig :)