lördag, juni 06, 2009

Igårkväll var chillbill. Efter skolan tattade jag och Elena på Nina och var hemma hos henne tills det var dags för middag med resten av klassen. (På Kina, hehe) Sedan gick vi till coop, köpte nödvändiga grejjer (dextrosol, glass och läsk) innan vi drog vidare till Carro för att kolla film med några tvåor. Trångt men nice, sackosäckar, soffor, uppblåsbara madrasser och dylikt kom till användning för att alla skulle ha något mjukt att sitta på.
Sen for alla.
Så kom Walter tillbaka och vi kollade på en film om Maya-indianer som åt testiklar och födde barn i vatten.
Sen for resten av de som var kvar, och Elin, Carro och jag fell asleep.

Jag är nöjd över mitt resultat på engelskan,
jag är lättad över matten,
jag är nöjd över psykologin,
och några fler betyg har vi inte pratat om! ;p

1 kommentar:

Urban sa...

Åh, Apocalypto? Jag såg den filmen på bio. Den var asaskabb.