lördag, juli 10, 2010

Tea

Var och tittade på den lilla Tea (som hon benämns på Hedlandet) och ååh, mitt hjärta smälte. Jag är så kär, så kär. Efter att ha tänkt på annat några dagar nu under tiden då vi har flyttat åt mormor och morfar, har jag vissa gånger kännt att "Njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag vet inte". Men, åh, jag vill vill vill. Hon var så fin, så himla fin.

Ja, jag vet inte ännu. Man kan inte gå efter sina känslor hela tiden heller.. tråkigt nog.

Förövrigt gick jobbet bra och jag slösade upp 150kr på ett par shorts i stan.
Imorgon blir det Boden igen, men tills dess ska jag chilla gärnet för till veckan börjar jag jobba ordentligt igen.

pussis

1 kommentar:

Emma sa...

sv :NÄÄÄ KÖP DEN :D
Ja kommer me gräs till den ! vi har as många såna där bra gröna långa saker som kaniner gillar