lördag, juli 10, 2010

heh

Fick en privatlektion i historia (ww1) sådär vid ett-snåret inatt. Linus är ju förfasiken snart utbildad samhällslärare, och igår kom vi in på ämnet Första världskriget och på så vis fick jag till mig lite extra kunskap. (ehrm, som jag mer än väl behöver för att slippa göra omprov femhundra gånger och bli ruinerad).
Det var guld värt, ska se om han är redo att hjälpa mig med ww2 as well. :)

Idag jobbar jag första dagen på Handplockat för i sommar. Nervööööööööööst oh yes. Men med tanke på förra årets prestation då jag faktiskt jobbade helt själv för första gången någonsin borde jag väl klara detta galant. Det känns i alla fall hur kul som helst, men som sagt, nervöst.
Later today drar jag och Linus kanske till Boden för att titta på den lilla kaninen och sedan vidare till Luleå där the brother ska shoppa loss. I won't, för jag är fattig. Men jag klarar mig. Carro och jag drog på en rätt rejäl shoppingrunda i lördags så jag får allt klara mig.

Ciao ciao ciao

Inga kommentarer: