söndag, juli 04, 2010

kanin

Humöret bytte riktning tidigare idag så nu är jag muntrare igen. :)

Enda kruxet med att skaffa en liten kanin nu, är ju framtiden. Har planer på att vara Au pair ett par månader när gymnasiet är slut, och vem ska ta hand om den lilla skrutten då? Mamman och pappan är inte så taggade på det, så jag får väl fixa fodervärd.. hur man nu får tag på en sådan. Nåja.

Och, för övrigt: Någon av mina goda vänner som är på humör att vara kaninvakt under höstlovet? Då drar jag till Spanien en vecka and the rabbit wants food!

Aja. Det löser sig.
Jag vill ha henne!

Bildkälla

1 kommentar:

Marika sa...

Jag hade sååå gärna varit det, men jag får inte ha en kanin här för mamma. =( Annars hade jag haft en egen kanin. Men man kan ju alltids fråga... =D Du ba: ... Okej, alla förutom Marika... J/K ;P