måndag, juli 12, 2010

and then..

Chillade med folk på Kvarnängen idag. Var hemskt trevligt att se lite ansikten igen. Märker dock att mina fyra isolerade veckor har gett oanade effekter, så kallade osociala effekter. Men ja, någon social människa kan jag ju inte påstå att jag någonsin varit ändå.. Var nog bra med ett litet avbrott från det isolerade livet på landet (typ) dock. Hade väl börjat lida av lappsjuka annars och det kan ju leda till "heeeere is Johnny"-liknande galenskaper. Och de vill vi ju för guds skull undvika.

Imorgon blir det jobb 11.30-18.00 vilket innebär att jag verkligen borde gå och lägga mig nu. Ska hinna möta upp Karin samt inhandla en liten skål för 20spänn innan jag börjar. Intresseklubben antecknar.

Nu ska jag sova. No matter what.
Nighty!

1 kommentar:

Marika sa...

Jag var också så när jag jobbade. Jag ska gå och lägga mig klockan nio. Oj, klockan passerade just nio. Ja, men halv tio... eller kanske tio. Oj, blev visst lite senare än jag trodde, klockan är halv elva. *Ångest för att man vet hur trött man kommer vara på morgonen* Ah, well... He he.