söndag, juli 18, 2010

söndag 13.3.99

Om jag ibland funderar på att starta en seriösare blogg? Ja.
Men om så var fallet, skulle jag ha ett urge att börja om på nytt, med en helt ny blogg. Och det går inte, ty jag är helt enkelt för fäst vid mitt bloggnamn. (Alltså, Herrkantarell, inte livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg, ty det är ju mest deprimerande. Eller kanske realistiskt? Jag vet inte.)

Och egentligen är det där bara en förhatligt dålig ursäkt som jag använder för att slippa börja tänka och skriva ordentligt igen. Även om det skulle vara nödvändigt, även om jag vill sluta svamla och bli mer seriös.

Men, tills jag har lust att ge mig själv en rejäl dänga där bak så får ni dras med mitt svammel.

Nu drar något som verkar vara ett rejält åskoväder in så jag ska avlägsna mig och dra ut alla kontakter inklusive internet/telefonjacket-tjosan som vi missade förra gången. Den här gången skall inte åskan segra över vår tillgång till internet.

Ajöken!

Inga kommentarer: