måndag, juli 12, 2010

Calou

Har jobbat 11.30-17.30 idag och det gick finfint. Är alltid lite nervös och spänd när jag ska jobba själv även om jag vet att det går bra och att om det krisar så finns hjälpen bara ett telefonsamtal bort. Jag önskar bara att jag kunde lära mig allt på en gång och få koll på hela sortimentet direkt, men det vet jag ju är helt omöjligt, så jag får hålla till godo och jobba på med att få koll på alla de pryttlar vi säljer. :)

På morgonen mötte jag upp Karin på busstationen och vi gick till Audio Video så hon fick köpa sig en ny telefon. Precis som vi gjorde innan vi skulle jobba på Handplockat förra sommaren..
Det var hur som helst trevligt att ha lite sällskap och på Onsdag drar vi upp till stugan för lite photoshoots som vi planerat under en längre tid. Äntligen blir det av! :)

Nu är det dags för true blood och sen SOVA. Är galet trött.

Hejhå, det blev ett riktigt "idag har jag och sen så" inlägg idag, men så får det också vara ibland.

Och jag överväger fortfarande om en kanindam är en bra idé..

Inga kommentarer: