måndag, juli 19, 2010

hard work work

Jobbar 11.30 - 17.30 idag. (Note to self: Öppnar inte förens 12.00)
Jag klagar inte över mina arbetstider, visserligen är det sen eftermiddag när jag slutar, men jag kan spendera hela förmiddagen med att:
a) kliva upp i tid och göra vettiga saker
b) sova hela morgonen lång.
Så jag har ju t.o.m valmöjligheter! Ett självklart val är ju då alternativ b, jag njuter varenda kväll då jag ställer alarmet på klockan nio och inte halv sex. Jag njuter! Och jag njuter ännu mer då mina icke pendlande classmates grämer sig över att kliva upp innan sju för att sommarjobba. Hehehe. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, mina vänner! ;)

Nu ska jag inhandla ett nagellack, lämna igen en film och sedan dra till jobbet. Jag hoppas det blir en bra dag.


P.S Idag måste jag bestämma mig om det blir kanin eller inte. Hon är leveransklar på fredag. Ååh du (icke)ljuva beslutsångest. D.S

Inga kommentarer: