lördag, juli 03, 2010

Boden Alive

Det var trevligt igår och jag har spenderat för mycket pengar. Och jag har ätit kolhydrater. Ajajaj. Inget bra kommer med Boden Alive ;)
Nej men, det var mysigt och skojjigt.

Min kanin ska från och med nu heta Tiger Märta Vera Sonja Rullgardina Krysmynta (samt en massa maskulina namn som Julia prompt skulle ha med. Det räckte tydligen inte med Tiger).
Carro heter inte Karin. Verkligen inte.
Frida fick inte gå in i öltältet för hon är inte 18.
Frida fick däremot gå in på Bränna med målsman.
Vi fick inte gå in på Bränna för vi hade varken målsman eller var 21.
Träden vid Kvarnängen är inte glasbjörkar.
Carros bröst lever egna liv och därför måste vi andra se till att de inte trillar ut !!
Julia har kört över en ekorre.


That's that. Nu är jag på hemskt dåligt humör. Och fördmoligen kommer det bli sämre. Jag gör mig redo för strid.

1 kommentar:

Marika sa...

Neeej! Ekorren! ='( Lilla, lilla den!