måndag, juli 26, 2010

Det lööser sig!

Fredag 23 Juli

Mötte upp Elena i stan, åt kycklingsallad med händerna på Floras kulle (?) och väntade på bussen. Halvsov och snackade True Blood i 2,5h innan vi hoppade av vid något som inte var ett rödljus och sedan gick genom rondellen till Emils lägenhet. Sedan fixade och trixade vi med volume master och trippeltång innan vi drog ut för kvällen och startade det hela med Langos. Träffade sedan Elin och sprang lite fram och tillbaka med henne tills hon återvände till campingen där det alltid är fest. ( Equals; Elena och jag missade festen. Not good.) Chillade vidare i varandras sällskap och hade det himla trevligt ändå!

Det löööser sig! (Och här är det faktiskt dina boobs och inte mina som avslöjas på bild, Elena)

Elena vet inte hur man zoomar på en systemkamera men jag kan minsann dansa på E4an.

Och jag kan dra en posé där det ser ut som att min rumpa ser gignormous ut.
Vi hittade ingen trottoar men det löste sig när vi fann en sluttning att äventyra längst med!
Jag är fantastiskt duktig på att balansera längst med sluttningar.
Hemligheten ligger i.. att ta kvistarna till hjälp!
I Skellefteå växer det äpplen i björkar som Amanda vill palla.
(Slut på Fredag del 1, resterande bilder kommer imorgon!)

1 kommentar:

Elena sa...

Haha så rart :D Och ja, himla underligt att mina bröst syns. de finns ju typ inte ens, men kul med omväxling i alla fall