lördag, juli 31, 2010

PDOL 2010

Lasse var grym. Det var grymt, åter igen är jag uppe i varv, stirrar med ögonen omkring mig och tycker plötsligt att tystnaden är hemskt genomträngande och obehaglig.
Och till folk som känner mig så pass bra att de vet att jag aldrig någonsin skulle kliva upp på ett dansgolv samt till folk som tycker jag är tråkig då jag aldrig ens rör på ett finger i takt till musik vill jag bara säga att alla Lasse-konserter är undantag. Så är det bara. Då är allt möjligt. Och just därför är min röst för tillfället obefintlig (trodde det skulle bli bättre men den har bara dalat nedåt) och jag kommer ha en förhatlig och överjävlig träningsvärk i benen imorgon.

Iallafall var det såklart underbart bra och imorgon ringer jag Malin efter jobbet för att förklara varför det blev som det blev och jag inte kunde ringa henne under konserten. (Men jag har filmat åt dig!)

PUSS alla fina människor, kvällen var galet bra!

3 kommentarer:

Malin sa...

Ååå! Det låter super Amandas!:D

Marika sa...

Vad bra att du hade det kul! X)
Det var snällt av dig (syftar på kommentaren på min blogg =P). Men världen har fått tillbaka sina färger nu och saker känns okej. =)
Ja, vi ska träffas på torsdag. Jag kommer ha med mig en överraskning också, men jag säger inte vad det är... ;P

Sofia sa...

Det var reklam för PDOL på Spotify häromdagen ^^
Vad underbart det låter! Det är så magiskt att se en artisst/ett band man verkligen gillar på scen.