torsdag, juli 01, 2010

Fick erbjudandet att jobba imorgon, vilket jag tyvärr var tvungen att tacka nej till. Rätt så synd, är ju alltid kul att jobba. Nåja nåja.
Imorgon skall en hel del hinnas med innan jag beger mig mot Boden på eftermiddagen/kvällen för lite partaj och sådant kul. Har lovat både farmor och mormor min assistans så det lär ta hela förmiddagen. Kanske kanske hinner jag upp på byn en sväng och ska se om jag får tag i Anna, hon har visst lite dvärgvädurar som hon föder upp..

Jag vet att det är fånigt för en 18åring som jag att skaffa kanin men, ååh, jag är så himla sugen. Det känns väldigt väldigt tomt utan min damphare här hemma. Det hade varit rätt mysigt..


Nåja.
Nu skänker jag min hare en tanke och nu ska jag läsa en egen, frivilligt vald, bok. (Bara ibare förstår hur mycket värt det är ;)

Inga kommentarer: