måndag, juli 26, 2010

Jag är en sådan männska..

..som har förmågan att alltid ordbajsa brutalt mycket såhär in på natten. Detta gäller både IRL och, uppenbarligen, även in cyber space.

Nåja.
Har nu två sommaralbum på facebook döpta efter Lasse-låtar eftersom min fantasi var slut vid båda tillfällena och det faktiskt artade sig så att jag lyssnade just på När sommaren kommer då det albumet skapades och Solen i ögonen då det albumet skapades... jajaja, blablabla. Svammel svammel. Oviktigt.

Har (som ni ser) trixat med bilderna från i helgen med den där korniga effekten jag sökt som en galning efter, och javisst, bilderna blir fina. Men det är ändå inte riktigt så jag vill ha dem.. Skulle gärna ha en röd tråd i de bilder jag tar så hela trästocks får väl bli konstigt och kornigt redigerade då, jaja.

Okej, nu har jag bjudit på lite midnatts-svammel. Imorgon jobbar jag och nu är det riktigt riktigt nära tills fina fina Lasse spelar på Fredag. TAGGA!

1 kommentar:

Sofia sa...

Ordbajseri är alltid lika roligt ^^ Och jag gillar kornigheterna!