måndag, november 02, 2009

ordbajsande i brist på något att göra

Jag har jääätte ont i min rygg för tillfället. Och jag känner mig yr, och trött.
Dessutom har min ljumske knäckts 2 gånger idag. Två! Ljumsken! Scary shit.

Och just det, med tanke på det. Nu är det ju tydligen så att jag mest troligt har någon form av reumatism som spökar i kroppen. Visserligen visade inte testerna något, men det hade läkaren heller inte förväntat sig då det vid de flesta fall av reumatism inte syns något på proverna. Enligt både läkare och sjukgymnast är det reumatism jag har, om än inte så allvarlig. Och det är ju bra :) Men nog mycket har jag för att det ska "plåga" mig med konstanta smärtor i rygg, nacke och i princip varenda annan led i hela kroppen. Duh.
Aja, jag får käka en massa Ibumetin samt har fått ett träningsprogram. Så länge jag tränar regelbundet minskar smärtan då "vältränade" muskler kompenserar de halvbra lederna. Så, CAS here I come! Blir en massa gym nu! :)

Inga kommentarer: