lördag, november 28, 2009

Sålänge Elena är nöjd

Igårkväll var asbra.
Elena anade allting eller ingenting. Förvirrad var hon iallafall.
Malin bjöd på Tikka Masala (stavning?) Elena stod för salladen och jag flummade runt och kunde ingenting. Men det bjuder jag på. Är ingen mästare i köket direkt, nej.
Sen blev det presentöppning, marängswiss (utan maränger), chips, dipp och godis i massor. Känns bra.

Idag har jag inte längre ont i magen och jag nekar fortfarande till att jag lider av något så fjesigt som magkatarr. Jag är inte stressad. Och jag har fan inte tid att lida av något sådant heller. Istället har jag dock drabbats av något så unikt som halsonda och en skitsvullen hals. Nåja. Är man en mes så är man.

Nu ska jag duscha, läsa Okänd Soldat, försöka få tag i Gab och sedan städa upp efter nattens besök.

Puss!

Inga kommentarer: