tisdag, november 24, 2009

Nu sitter jag med farfarshatten på huvudet och med en uppäten fralla vid min sida. Duuh. Hatten ska Elena ha imorgon och mackan är ju som sagt uppäten... (resultatet av för ensidig kost i två-tre dagar)
Jag har packat och ordnat allt inför imorgon, biljetten ligger i säkert förvar i min Kånk, sovkläderna är packade och jag är REDO!

Vad morgondagen anbelangar så vet jag inte riktigt hur jag kommer vara. Speciellt inte på skolan. Kanske kommer jag vara hypertaggad och fnittrig, virrig och disträ. Kanske kommer jag drömma mig bort. Kanske kommer jag vara konstant röd i ansiktet. Kanske kommer jag vara apatisk, inte vara kapabel till någonting och bara stirra rakt fram. Kanske kommer jag vara arg av nervositet. Kanske kommer jag vara orolig för att mina magsjukesymptom ska dyka upp igen. Kanske kommer jag vara emotionellt instabil och gråta..
Men mest av allt kommer jag nog vara lycklig! :)

Puss.

Inga kommentarer: