lördag, november 14, 2009

Kunigunda

Vid halv ett beger vi oss mot Piteå.
Har sovit elva timmar inatt, mer eller mindre. Känns äckligt bra. Självklart har dock sömnen störts av galet sjuka drömmar men jag har ändå sovit helt okej :)
Ska packa ihop mina thingies som behövs (vinterkläder för snörugby?) ge djuren mat och sedan börja läsa på historian.. har idag och imorgon på mig. Jag kommer faila.

Historian är väl det som stör mig mest just nu. Har lite svårt att koncentrera mig på annat. Scenariot jag har i huvudet just nu är hur jag sitter där med provet framför mig och inte kan svara på en enda fråga, utan får lämna in ett blankt papper efter ungefär 2 minuters provtid, och sedan gå ut i korridoren för att ta livet av mig, eller nåt. Haha.
Summasumarum: Det kommer gå åt helvete.

Jag får plugga i bilen påväg till Piteå.. och inatt då alla sover, eller nåt. Men det lär ju knappast hända xP Varför planerade jag så dåligt? Gah. Hade kunnat plugga en massa tisdag, onsdag, torsdag. Men så blev det ju inte.

Bröl.

Ha en trevlig helg allihopa! I will :) Dock en pluggfri sådan, men aja.

Inga kommentarer: