måndag, november 23, 2009

Tyck synd om mig

Andra låg vakna mellan två och klockan fem och spydde i intervaller. (Ja jag vet att ni vill veta det.) Samt svettades och frös om vartannat och trodde det var tjuvar på vinden. Jag undrar hur hög feber jag hade just då, för även om jag tyckte mig tänka rationellt var jag ändå 100% säker på att det var någon och smög omkring där uppe.
När pappa kom och frågade hur jag mådde sådär vid fem snåret var det enda jag sa "Kan inte vara sjuk. Winnerbäck!" haha.. suck. Pappa sa något lugnande i stil med "Nej nej, inte är du sjuk. Du kan fara på Winnerbäck." Återigen; undra hur hög feber jag hade just då eftersom jag verkligen gick på det och det fick mig att känna mig lugn.
Jag tror dock att det bara är någon sorts matförgiftning jag lider av eftersom hela familjem mådde illa så in i helvete igår. Garanterat var det den där underbara pastan jag åt på Allstar.. gah.

Nu tror jag det räcker med spyberättelser. Antar att ni inte klarar av att höra något mer.
Jag ska läsa Okänd Soldat idag, dricka Cola utan kolsyra, samt äta ris och vitt bröd. Det är det enda jag vågar stoppa i mig.
Känner mig dock piggare, i skallen iaf!


P.S jag SKA på Winnerbäck! D.S

Inga kommentarer: