torsdag, november 19, 2009

Två lektioner idag. Scooore!
Och förhoppningsvis (Mest trolgit logiskt) lär jag inte få några nya uppgifter idag heller.
På engelskan jobbar vi redan för full med karaktärer ur Things Fall Apart, och på Psykologin.. ja jag vet inte riktigt vad vi håller på med där. Vi lär nog ändå inte få några läxor.
Så idag blir det: Lämna in lönerapport, Okänd Soldat, gymmet, The sims tid samt packa inför helgen! :)


Fotnot: helgen;
Imorgon hämtar mor och far upp mig här i Boden och så drar vi vidare till Övik och bror numero 2. Blir nice! Var väl i somras, vid PDOL som vi träffades sist.

Dagens fråga:
Är tomten höger eller vänsterhänt? Vad tror ni? ;D

3 kommentarer:

Frida sa...

jag tror...att han kan skriva med bada handerna, for det ar sa olika stil pa alla etiketter pa mina paket.. hmm...

jenKZ sa...

Det beror v'l p[ vem som 'r tomte fofan! Jag t'nker l[ta det se ut som fam f;r jag orkar inte st'lla om tangentbordet!

Marika sa...

Han är högerhänt. Defintivt. Frida har en bra teori om att han är ambidexter, men han är bög höll jag på att skriva. Jag menar högerhänt.