torsdag, november 12, 2009

Det var slut miniverums imorse så jag sitter här på skolan utan att ha något att äta. Det är rätt tragiskt med tanke på hur dukit min mage är på att signalerar då den är hungrig. Den SKRIKER. Men så kom jag på att jag har en tjuga i börsen vilket innebär att jag kan köpa mig en youghurt, eller en macka, såfort fiket har öppnat. Tjoho.

Nu ska jag ta och läsa Okänd Soldat. Hann inte läsa något igår och lär inte hinna göra det ikväll heller för då är mitt enda fokus HISTORIEPROVET som är på måndag.. och jag kan ingenting. Panik.

I övrigt har jag börjat överväga mammas planer och förslag för mig. Det kanske skulle funka.. kanske är det en bra idé. Jag vet inte. Man kan ju pröva innan man sätter ner foten iallafall. Jag har ju inget att basera mitt vägrande på egentligen.
Och det är ju inte så farligt. Hellre det än att gå i väggen eller tvingas hoppa av IB.

2 kommentarer:

Frida sa...

sv: ääh det funkar bara jag blir friisk :S

Frida sa...

förslag på vad?