söndag, november 29, 2009

Lista

AVSLUTA MENINGEN :
Jag lyssnar på: ljudet från tvn
Jag pratar: om rätt trista grejer.
Jag tycker om: mat
Jag avskyr när folk:
Min bästa vän är: snääll
Min första vän hette: Emil eller Julia.. minns inte riktigt vem av dem det var.
Kärlek är: livsnödvändigt
När jag borstar tänderna: tittar jag mig i spegeln och suckar
När jag lagar mat: är jag stressad
Jag tänder på: rödhåriga grabbs, hah
Det sexigaste yrket är: musiker, I guess. Eller författare.
Det är charmigt när: människor svamlar
Jag är rädd för: iglar, en lärare, ensamhet.
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: sån glädje då det pirrar i magen
Jag är bäst på: att klaga
Jag är sämst på: att vara spontan
Om jag va ett djur skulle jag vara: en ekorre eller en igelkott
Om jag va en insekt skulle jag vara: död
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en visp
Jag kommer alltid att vara: lite nördig och fascinerad av barnspel och dylikt
Den finaste som finns är: tacksamhet
I sommar: längtade jag tillbaka till förra sommarn
Sist jag grät var: i veckan nån gång
Jag kan: cykla
Jag kan inte: räkna avancerad matte
När jag vill tänka går jag: och lägger mig
När jag bakar så bakar jag: med höga förhoppningar om ett bra resultat.
Min mobiltelefon är: vit och orange, fasligt gammal samt begagnad
När jag vaknar på morgonen: är klockan 05.00 och jag snoozar ett bra tag
Innan jag går och lägger mig: sitter jag vid datorn
Just nu tänker jag på: jobbiga saker
Bebisar är: pluttiga, mjuka och skrikiga
Idag har jag: umgåtts med fina människor
Ikväll ska jag: dricka glögg och äta pepparkakor
Imorgon kommer jag: sova till klockan 07:00 miiiinst! :D
Jag vill verkligen: träffa Winnerbäck

Inga kommentarer: