torsdag, november 05, 2009

Idag har jag två lektioner vilket onekligen känns otroooligt skönt. Och då jag var och gymmade igår kommer hela denna eftermiddag gå åt till Biologi-plugg. Måste också (även om det tar emot) medge att det känns bra. En hel eftermiddag. Tiden mellan halv fyra till klockan tjugotvå kommet endast ägnas åt biologi. Lovely. Mmmm.

Och det är inte själva pluggandet eller själva biologin jag längtar till, ånej. (Ib har inte drabbat mig fullt så hårt ännu) det är konceptet mycket tid som gör mig lullig och lycklig inombords, eftersom att jag behöver förbannat mycket tid till kommande prov på måndag.

Hurra hurra. Och så ska jag dricka äppelte.
Lycka mig önska till inför redovisningen också. ;)

2 kommentarer:

Marika sa...

Damn iiit! Jag trodde provet var på tisdag!!! Men, det är väl på tisdag. Jo! Historieprovet är på måndagen veckan efter. Nu hann jag ju bli rädd! Vi har ju ingen biologi på måndag. =P

HerrKantarell sa...

Jo. Det är på tisdag. Jag skrev fel xP