måndag, mars 10, 2008

Surprise !

Haha, mina vänner ääär verkligen de bästa. Jag skulle inte alls till forumkorsningen, det var bara en avledande manöver. Istället vaknade jag tjugo över åtta av att Karin, Emma och en stooor tårta kom in i mitt rum, sjungandes. Sedan fick jag fem minuter på mig att duscha, undertiden som tjejerna skulle göra frukost. Så jag duschade, drog på mig jeans och en tröja och åt sedan tårta. Frida hade hunnit komma undertiden. Efter det fick jag en ögonbilndel för ögonen och vi åkte iväg till något jag upptäckte var busstationen. Sedan åkte vi buss i något som kändes som en evighet, och efter det åkte vi bil. Plötsligt var vi framme och jag (som hade haft mina aningar om vad som skulle hända) insåg att jag haft rätt; vi var vid tigerburen. (En lägenhet)
Vi dumpade grejjerna och gick sedan ut och shoppade.
Jag hittade mig en klänning, ett bälte, ett halsband och en tröja.
Sedan hittade både jag och Emma varsitt par högklackade skor som vi la undan för att köpa sen. Efter ett tag ville Emma och Karin att jag skulle gå så de kunde gå och köpa mig en present (tydligen ett halsband) så jag gick till Frida som var på Vila. När Frida köpt ett par byxor ringde Emma och sa att vi var tvungna att skynda oss eftersom hon och Karin ville in i lägenheten för Emma mådde jätte dåligt. (Frida hade lägenhetsnyckeln) Så vi rusade iväg från Smedjan. På vägen tillbaka kom jag på att jag skulle köpa skorna, så jag ringde Emma och sa att jag skulle gå och köpa skorna, men att Frida kom med nyckeln. "Får jag prata med Frida?" sa Emma i telefonen. Jag gav telefonen till Frida och började sedan gå iväg åt motsatt håll - mot DinSko. "Vänta Amanda. Följ med nu, jag följer dig sen och köper skorna"
- DÅ insåg jag att de hade köpt skorna åt mig.

Jag älskar mina flickor. <3

Imorgon är det TP, och för första gången på länge känns det roligt.

/amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Haha, vad gulligt av dem! :D