måndag, mars 17, 2008

MVG-girrrrl .

Har laddat upp med en lagom mängd nötter, physalis, och en Oatly äpple-dryck, samt en massa underbar Phil Collins - musik.
Detta är alltså min belöning som jag unnat mig själv eftersom jag just nu är en mycket mallig och nöjd nippertippa!
Vi fick tillbaka den andra delen av NP idag, nämligen uppsatsen. Och om jag var nervös! Jag satt och rabblade upp för Emma om alla hemska saker som säkert hade skett; Min novell klassades inte som novell, handlingen passade inte till temat, styckeindelningen var fel och det fanns inte någon som helst poäng i texten. Så gissa hur mycket lycka jag fylldes med då jag (efter en hel del krångel med papprena) tillslut hittade sista sidan där Inger skrivit betyget, tre snirkliga bokstäver; MVG.

Nu är jag som sagt, mycket mallig, stolt, självsäker och överlycklig. Så bli inte förvånad om vi stöter på varrandra och jag har ett stort fett leende påklistrat under näsan.

Stolt.Stolt.Stolt.

/Amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Jag är inte förvånad, du är asduktig på att skriva :D

Och du har fått mig helt kär i Phill Collins ^^