fredag, mars 07, 2008

Fredag

När jag väl lyckats putta undan latheten när det gäller att installera digitalkamera-programmet som gör så att man kan lägga över bilder till datorn, så valde datorn att börja leka rövare med mig. Jag drog ett X antal ramsor (som INTE är värda att nämnas här) om hur störd datorn var, om hur den förstörde mitt liv, osv osv, innan jag insåg att jag stoppat in fel skiva..
Det går så ibland, låtsas vi. Men nu vet jag iallafall vilken känsla jag ska ha i kroppen då jag spelar "Lelle" och är flyförbannad!

Bara ett par dagar kvar nu, sen smäller det!

Såg en bit av "Robins" ikväll, Björn Gustavson var ju med ;) Nåja, fick se ca 10 minuter av det som Björn var med i, och det var inte så fruktat intressant. Tyckte mest att Robin och Felix Herngren var rätt så jävliga med stackars lilla Björn som aldrig han säga klart sina meningar, och speciellt när de kom till hela "tappade oskulden-första kyssen"-biten, då var dom som ena gamar. Björn gjorde de bra iallafall. Tappert att hålla ut. Way to go!

Nå, vad mer?
Teatern, ja, teatern.
Det börjar dra ihop sig nu, premiär på Onsdag. Kostymrep och pressvisning på Tisdag. Grymt nervöst men jag längtar som faan! Hoppas och tror att när det väl är de riktiga föreställningarna, att jag kommer ta mig i kragen och spela förbannad som fan. Måste träna här hemma på lite rörelser med käppen. Enligt Johnny måste jag lära mig att använda mig av den mer, och jag tror det skulle underlätta. Istället för att känna mig fånig och hytta med näven mot Ann kan jag använda mig av käppen. Det blir lite mindre, ja, obekvämt kanske man kan säga?

Imorgon klockan två ska 16åriga Amanda infinna sig vid forumkorsningen, och med mig ska jag ha; Slalomskidor, slalomkläder, mourrika, hjälm, en korvring och ett glatt humör.
Detta är det enda jag fått veta, och att brevet kommer ifrån festkomittén.- Det blir spännande att se vad det blir. Om det blir en skotertur eller kanske Kanis? Man vet aldrig vad mina brudar kan hitta på.

Btw, nu har ÄNTLIGEN mitt smink kommit, älskade älskade foundation <3
- Då man är av samma ädla börd som jag (Dvs rött lysande på kinder, haka och panna) är en riktigt bra foundation ens drog.<33

Palabras läsare!
/amanda

Inga kommentarer: