tisdag, mars 11, 2008

Med piller och med pulver - så botar jag allt.


Idag hade vi kostymrep. Gick bra. Var kul. Skitkul, faktist. Men inför en del akter var jag rätt nervös, och när KB inte infann sig på plats inför 4:e akten var jag ett vrak. Johnnie lugnade mig dock och sa "Gå ut på scen, och säg högt Vars är Antonio?! .. han är nämligen ute i salongen, så vi ska sätta han på pottan lite" Så jag gjorde som Johnnie sa, och då jag sagt min replik hörde man "va?! OOOOJJJ!"

I've been living with a shadow over head,
I've been sleeping with a cloud above my bed.
I've been lonely for so long,
trapped in the past
I just can't seem to move on.

I've been hiding all my dreams away,
just in case I ever need them again someday,
I've been setting aside time
To clear a little space in the corner of my mind.

All I want to do is find a way back into love,
I can't make it trough without a way back int love,
oooooh.


Wellwell, idag försökte Claudio, Don Pedro, Hero, Beatrice, Ursula, Mimmi och jag att få gubben som sköter forum lokalerna åså att gå med på att låta oss sova över där en natt. Men det fick vi inte. (konstigt? .. kanske inte) Iallafall hade vi ingenstans annars att sova, eftersom vi var ett litet antal personer. Vi bestämde oss att istället gå och äta på Okey. Jag ringde Emma och frågade om även hon ville följa, vilket hon gjorde. Så vi gick och åt, snackade en massa om teaterprojektet och sedan gick vi till konsum för att kolla om dem hade Kärlek Och Lavemang, vilket de inte hade. Då köpte vi lite godis, ringde efter skjuts och for hem till Don Pedro och såg Kärlek Och Lavemang som Beatrice hade kirrat tack vare sin mor.

Claudio: Ann
Don Pedro: Julia
Hero: Jennifer
Beatrice: Maja
Ursula: Jenny
Mimmi: Mimmi (eftersom hon är i smink)
Emma: EMma (----------' ' -------------)

Tackochhej
/amanda

Inga kommentarer: